whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Jag vet jag har tur men...

Publicerad 2012-05-03 09:19:32 i Hästar,

Jag vet jag har tur som har allt jag har, jag vet jag borde vara jätteglad som har 2 fina barn och fina hundar och mina hästar som är min ägo trots att jag inte direkt träffar Wilbur varje dag utan står på träning och blir bättre utbildad än om jag ridit honom själv och jag borde va jätteglad att jag har så mycket tid över på kvällen, men jag är inte det.
Ända sen jag koppla på finkan i Lysekil och körde hem den tom så är tårarna bara en blink ifrån och jag känner mig konstant ledsen. Försökte som alltid trycka ner allt med träning så jag sprang varje dag tills jag knäckte knäet (som alltid spökar när jag inte tränar upp det i rätt takt på grusväg och fuskar med knästödet) så det blev att ta det lungt nu så det håller i stegtävlingen på jobbet. Leker med barnen och trälar på med Ida som ska lära sig cykla varje dag och var till och med och shoppade på stan (för presentkorten jag fick när jag fyllde år) vilket brukar göra mig så lycklig eftersom jag älskar kläder men, inte ens det hjälpte... Gosar med Whinney när hon har lust men det hjälps inte, jag känner mig inte hel längre. Min energikälla är borta och det gör ont i hjärtat. 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-05-03 09:55:56

Ursh jag blir ledsen för din skull, för jag förstår din känsla :(

Men glöm inte att inget är skrivet i sten! inte för att de orden gör det bättre just nu men jag tänkte säga något klokt ...



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela