whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Efter önskemål

Publicerad 2013-02-09 21:16:01 i

Ja backen tar aldrig slut som förra inlägget visar...

Köpte bla den här fina idag som jag blev erbjudanden billigare för det var den sista så på vägen tillbaka kunde jag inte motstå utan kånkade fint upp med matkasse och lite till i ena handen och den här i andra handen, men det var det värt:)


Sett 4 skotrar idag. Några tappra ena som antagligen älskar sitta på skotern lika mycket som jag på hästen:)

Längst bort på lägdan vid skogen går skoterleden och här ska Whinney gå och äta i sommar.

Efter önskemål har jag tagit lite kort idag men hade ingen sladd till min fina Nikon så det blir suddiga bilder tagna av mobilkameran ist.
Några på gården:



Här blir det också hage.

Ska ta nån bild imorrn på Ws blivande tillfälliga stall också:)

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-02-09 22:07:16

Åh vad kul att se, det kommer nog att bli jättebra för er där uppe, ni får väl oxå skaffa er en skoter, det är ju oxå kul :) Kram

Postat av: A-C

Publicerad 2013-02-10 09:00:02

Ja det tror jag det blir:) Min sambo är ju härifrån, klart han har en skoter:) Åh va jag ska trampa ridväg på l ägd an nästa vinter:)

Postat av: nina

Publicerad 2013-02-10 09:25:48

Va fint det ser ut! Ja, till bilder på stallet;)
Visa oss; )

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-02-27 08:53:08

Det ser superfint ut!!!:) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela