whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Orolig

Publicerad 2013-02-10 20:18:09 i

Skulle skriva ett fint inlägg om små förändringar i inredning som kan göra stor skillnad men lägger bara upp den här bilden på knopparna jag bytt till på samtliga 5 garderoberna som har vanliga dörrar.


Varit orolig några timmar nu då Whinney haft lite kolikkänning ikväll och jag var en timma bort! Men snälla Katarina gick med henne och blandade betforvatten och alldeles innan jag kom dit fick jag världens finaste bild med en bajshög i Ws box!!!! Är såklart orolig än men hon har även druckit 2 ggr så det känns ganska lungt. Tack snälla Katarina!!!!

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-11 09:42:33

oh det var så lite så :) Ja man hinner bli orolig MEN hon mår iaf bra och bajsar och beter sig som vanligt lillla W.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela