whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

W fäller...

Publicerad 2013-02-17 18:12:08 i

...och då får man inte använda ländtäcke när man rider. Då får man betala, men det gick bra för jag satt stadigt i trav innan det bar iväg och tappade inte balansen så värst innan hon drog och jag parerade med att böja henne och flytta en sluta och hon sparkade bakut osv... Av den anledningen jag har svårt att rida rakt fram i skogen på min starka häst. Men på skogsvägen brukar det gå bra då jag jobbar skolorna osv. Men hon brukar inte sparka bakut...

Men trots lilla åkturen jag fick så minns jag nästan bara hur hon trampade! OJ VA HON TRAMPADE! Innan allt det tråkiga så det gjorde inte så mycket ändå.

Solen skiner nu ibland och igår kände jag hur den värmde på ryggen. Så härligt att det går mot varmare och framförallt ljusare tider!

Har ingen bild på fina trampet men en på favoriten W gör efter ett pass för det kliar så;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela