whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

En vecka med sorg, lycka och fiiint väder

Publicerad 2013-07-29 17:07:11 i Hästar,

Hela veckan har varit varm och solig. Vi har varit ute hela dagarna och badat i hästarnas gamla vattenbalja. Igår tog vi ett dopp i sjön vilket barnen tyckte var jättekul. Till och med morfar tog sig ett dopp!

Vi har varit på begravning också som var fin och det vart trots sorgen en bra dag.

Ida har fyllt 5 år och mormor och morfar har varit här över helgen.

Imorse tömkörde jag Dingla i störtregnet för att sen byta till torra kläder och lasta hästarna och åka till ridskolan för att verka och sko. Efter det tittade jag på 2 fina hästar i ridhuset och pratade häst. Kul! Whinney tyckte det var roligt att åka en sväng till en anläggning tror jag:)

Och jag blir så sjukt hästsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela