whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Hage stall hage stall hage stall hage stall osv

Publicerad 2013-07-08 23:11:50 i Hästar,

Har just kommit in och duschat efter ytterligare en dag med att färdigställa hage och stall till våra fina:) Jag har haft hjälp av mina fina. Snälla svärfar, svåger och svägerska har hjälpt massa med att slå ner stolp och snickra och såklart har min sambo inte gjort annat sen tidig morgon. Har såklart två medhjälpare till men konstigt nog verkar det ta längre tid när dom är med...


Dingla har gått riktigt bra på töm nu och verkar gilla det nya 3 delade bettet i en större storlek och vi har börjat känna på lite sidvärts rörelser. Hon är ju lite rolig lillfjärtan.

Nu är det sovdags så jag hinner lite innan barnen vaknar imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela