whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Massage

Publicerad 2013-03-02 22:41:52 i

Mitt inlägg har försvunnit ett antal ggr nu så det blir lite kortare nu.
I torsdags fick Whinney massage och Ulrika tyckte hon var mjukare på rumpan nu efter stötvågsbehandlingen så det var bra:)

Hon är ju ojämt musklad bak.


Men när det släpper då är det skönt!


Whinney har fått en framsko men jag har åkt bort och vad gör det när det ändå är snöstorm. Blir annat sen när jag åker 5 min till ridhuset:)

Idag har vi åkt skidor, jag och barnen. Jag känner det är dags att börja lite smått nu när ryggen känns bättre. Smilla var lite ringrostig dragare men det klarnade lite iaf.

Gjort en ny lista till Ikea så badrummet blir klart och lite andra saker i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela