whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Lysekil

Publicerad 2014-02-27 06:24:42 i Hästar,

Inför vila har jag och Donne tränat på lite svårare rörelser. Öppnan sitteri både trav och galopp och han har ju lättare för galoppen vilket vi nog ska tacka hans far för men sluta tycker han är svår. Ibland behövs det bara smälta lite under vila eller annat arbete så brukar poletten ramla ner.




Nu vilar Donne och ska göra det tills jag kommer hem fylld av inspiration efter att ha sett dressyreliten på GHS.




Igår tittade jag på min coach Marianne när hon red sin fina Vilja. Att se piaff och passage och byten är väldigt kul men det är också väldigt intressant att se hur hon värmer sin svårklass häst. Det finns alltid att lära av andra.

Nu ligger jag här sen 5 imorse med strömmen på ryggen då min onda rygg stör min nattsömn totalt nu och hoppas slumra ett tag. Nog bra att ha träningsvila några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela