whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Travökningar och pulsa snö

Publicerad 2014-02-18 10:26:11 i Hästar,

I helgen har jag och Ida varit ute med hästarna och pulsade snö och Dingla hade snö över benen och fick pulsa tillbaka medan vi fortsatte över lägdan i djupsnön och det har nog inte Donne gjort förut för lite brydd var han allt. Också passar vi på att träna bakdelsvändningar runt träden för då måste man ha kontroll så man inte går på trädet.






Donne är så fin i galoppennu och förvända. och fattningarna. sitter som ett smäck så nu har vi börjat träna mer travökningar. och idag fick vi verkligen till ökning arnagenom att flytta fram skänkeln och wow vad han kom upp fram:)






När jag höll på att ta på jackan gick Donne helt plötsligt iväg och började skritta av sig själv och avslutade med att spegla sig vilket han älskar:)


Fick blommor på alla hjärtans dag av mina föräldrar som förövrigt hjälper mig passa barnen så jag får rida. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela