whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Torsdagsmys

Publicerad 2014-01-30 23:19:30 i Hästar,

Imorse hade jag otur då jag fick punktering på finkan när vi var påväg till ridhuset så jag hann inte rida tyvärr. Kaos på jobbet och sen blev vi utan vatten och jobbade övertid.

Men nu ikväll har jag haft torsdagsmys och sen jag tog in hästarna så har jag börjat måla vinglas och druckit vin och ätit mörk choklad medans jag tittat på dubbelavsnitt av Revenge och fixat naglarna med gelnagellack.


De ska tydligen hålla längre än vanligt lack så jag hoppas det tål stalljobbet lite bättre.

Bjuder på en bild på utsikten jag har när jag skrittar fram.


Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2014-01-31 08:24:53

Vilken dramatisk dag, men naglarna blev gör fina :) du får redovisa om de håller i stallarbete :)

Gick det bra med finkan ?

Postat av: A-C

Publicerad 2014-01-31 09:12:51

Hade frusit värre än vanligt så skrot av däcket och Fick åka hem så och lasta ur.... Tur det var nära hem:) Micke fixade igår kväll:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela