whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Fyra dagar tävling...

Publicerad 2014-06-02 22:06:01 i Hästar,

...på hemmaplan. Jag red tre klasser på tre dagar på två olika anläggningar. På torsdagen startade vi LB:2 i Ås för samma domare som i Ånge men fick bara 59,83% vilket jag blev missnöjd med då känslan var bättre än i Ånge men fick sämre poäng men det är bara att bita ihop och komma igen. Och på fredagen tog vi minsann revansch på Tanne med 64,33% och en delad femteplats i samma klass så Donnen och jag kammade hem vår första rosett!




En bra dag för vår klubb då vi var tre på prisutdelningen från samma klubb.
På lördagen debuterade vi LA:3 och Donnen var jättetrött och han blev lång också red jag fel väg också klantade jag till förvända galoppen osv så 54,xx % var bra betalt, men viktigast var att jag tog plats på framridningen som vi inte gjort annat och dessutom så kämpar min fantastiska häst på trots att han är trött. Donnen är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela