whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Födelsedagsfirande

Publicerad 2014-03-23 11:05:04 i Hästar,

Jag har inte längre några svullna utslag som kliar och gör ont så nu rider och jobbar jag som vanligt. Tyvärr har jag fortfarande en hel del hosta vilket kunde hålla i sig flera veckor enligt doktorn men luftrören känns inte längre trånga utan bara retade men kroppen känns ända lite trött. Men jag är hyper igen vilket betyder att jag är ganska frisk ändå:-)

Igår handlade jag lite inför mitt lilla kalas med familjen. Tack och lov för billiga dollarstore men tror att det kommer bli ganska fint tillslut. Mamma och pappa var och hälsade på och vi åt tårta och firade mig då dom inte kan komma till mitt paradis och hälsa på nästa helg.

Jag och Ida har ridit ute i skogen och idag ramlade hon av. Hon blev såklart ledsen men slog sig inte då det var mycket snö men rädd blev hon men vi hästmammor måste va de knäppaste föräldrarna som tröstar och sen bestämt beordrar våra ledsna barn att kliva upp i sadeln igen. Men vi vet ju alla att det är ett måste för att inte bli rädd i fortsättningen. Så nu blir det tårta i dubbel bemärkelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela