whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Träning i sommarvärmen

Publicerad 2014-05-25 10:29:05 i Hästar,

Har haft sommar några en vecka vilket varit fantastiskt och jag var tvungen att investera i ett sommartäcke till Donnen som är lite känslig i pälsen på ryggen. Ett regn/flugtäcke som hittills fungerat ypperligt.

Har tränat två dar för Theresa och helt plötsligt kan jag rida igen så bara jag behåller den känslan till helgen då jag ska tävla torsdag -lördag. Jag har tyvärr blivit ganska förkyld och sov 12 timmar i sträck och har dessutom lyckats anmäla till en för svår klass på torsdag så det blir bara en klass per dag vilket jag borde orka trots förkylning.

Glad efter träningen i fredags.

Nu är dock allt som vanligt igen och regnet öser ner och temperaturen stiger inte över tio graders strecket. Tur det finns regnkläder för nu ska vi ut med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela