whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Fler vill ha

Publicerad 2014-11-25 13:35:21 i

Ska köpa nya skor också  n inte riktigt bemobilenma mfunkar vierfar 
Dom här är ju snygga.
Dom här är ju också fina. Hittade även jättefina ljusa från Amasona Sueca som är supersnygga men kostar tre gånger  mer än dessa två par som finns på hööks så det blir inget av med det. 

Om dessa jackor kommer på rea framöver kommer jag kasta mig över dom!
Den här vaxade jackan  verkar vara bra då vi aldrig verkar få en riktig vinter. Dunjackorna blir dyngsyra.
Sen vill jag ha den här till vardags. Snygg!
Den här kavajen med farfarsärmar vill jag ha på jobbet.
Den här vill jag också ha. 

Blogga på mobilen fungerar halvbra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela