whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Veckan som varit...

Publicerad 2014-09-12 08:56:45 i Hästar,

...har jag provat PS -tränset flera gånger och jag vill inte lämna tillbaka det. Hoppas bli sponsrad ;-) Donnen är mer framme i formen och jag får en helt annan känsla i handen.


Dingla har både Ida-Jane och Emma ridit så bra med lite hjälp. Hon är tjock nu...


Ida-Jane har lärt sig fläta också.


När jag kom hem besviken från tävling kom Ida med paket till mamma <3


Jag har en tävling kvar på Tanne nästa helg. Sen är det uppehåll och vi ska börja känna på byten och jag ska träna mycket sits.



Här är anledningen till att jag inte får plats med en donut och hjälmen...

Jag längtar till Lysekil och Stuteri Light. Jag längtar träna för Marianne. Men nu är det bara ett halvår till GHS iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela