whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Förändring

Publicerad 2015-04-20 11:24:47 i

Idag har jag påbörjat förändringen av mitt liv. Verkligen spännande!  

Halvligger för övrigt i soffan då jag har rätt ont idag. Försöker iallafall ta en promenad om dan så jag inte blir alldeles otränad. Det är jobbigt att inte kunna hålla igång som vanligt. 
Tittar på världscupdressyr från Las Vegas Och längtar tills jag rider nästa klass och nästa klass. Det kommer att dröja men innan vi kommit dit och får ta på fracken så är det fantastiskt att känna att det finns där. Det går att leka med tramp och små piruett galopp vändningar. Det finns. Det finns i min vackra grå springare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela