whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Fredag

Publicerad 2015-08-28 20:51:43 i

Idag har jag ridit i värsta regnet och Hela skogsvägen var mest en sjö. Det tycker Donnen är lite äckligt och han blev lite sitt gamla jag och gnäggade och började resa och skulle vända. Men jag fick honom att skärpa sig och nu går det helt utmärkt att trava och galoppera i vattnet. Han kändes väldigt fin och jag vill ju ha honom riktigt pigg och framme så bara jag kan bemästra piggheten så ska det nog bli bra till nästa tävling. 
Min snälla mamma var med och mockade och passade barnen. 

Vi har haft en mysig kväll i Sikås hos Karin och hennes familj och jag är alltid varm i hjärtat efter jag varit där. Tack för att du finns Karin 😘

Nu är det Scooby Doo i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela