whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Snart tävling

Publicerad 2015-08-06 07:02:32 i

I veckan har jag haft tre nya elever och och alla verkar nöjda. Tre dressyrlektioner och en mentalträning. Roligt är det iaf. 
Jag har jobbat med att framställa något slags infoblad om min lilla hobbyverksamhet som man kan få ta med sig om man besöker mig i höladan på tävlingarna på Strömsunds Ridklubb i helgen. Jag ska tävla också men det går självklart att haffa mig för frågor etc. Innan jag ska starta är jag dock inne i min bubbla i full fokus och inte särskilt kontaktbar men övrig tid ska jag försöka befinna mig i höladan alla frågor och är välkomna. I ladan kommer ju även Hästfysio Ulrika
Att stå så passa på att provsitta nya ergo sadeln och titta på NAF produkter. 

Jag är lite nervös inför helgen men det känns mycket bättre än i helgen så vi är på rätt väg.  Första tävlingen på länge känns alltid mer nervös samtidigt som jag såklart också är taggad! 
Donnen har gladeligen kommit in för att sova inne i veckan. Framförallt Dingla men hon va så snabb så jag hann inte ta kort på henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela