whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

God fortsättning

Publicerad 2015-12-26 15:17:36 i

Hoppas ni alla haft en trevlig Jul. Själv har jag varit så otroligt trött. Massa julklappar och massa barn så det har varit fullt ös och trötta men mycket lyckliga barn. 

Donnen och jag har hoppat i dagarna två. Jo, hoppryttarna kallar min upphöjda bom markarbete. Men tanken är att träna på att byta galopp och han tycker det är väldigt roligt och bra jympa för honom. Det fungerar riktigt bra. 
Mitt snyggo.  

Jag är ute efter nya stigbyglar och funderar på ett par Jin Stirrup titan. De med bling är ju snygga! 

Lektion med detta duktiga ekipage idag. Så himla roligt att få va med på Alexandra och Tritons resa tillsammans. Idag fick även jag prova lite igen och han är himla trevlig. 

Julaftons morgon, vad gör man annars? 

Min mamma provade Donnen också.

God fortsättning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela