whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sadeldjungeln

Publicerad 2015-12-05 19:41:27 i

Idag har jag provat en Equipe Olympia och Donnen älskade den. Jag också. Skulle vilja att Marc, min tränare såg oss i den. Donnen försökte inte springa ifrån och tjafsade inget med huvudet och gjorde tom bra halter. 
Snygg och Passade mina ridstövlar förträffligt fint.
Sadeln är ljusare i verkligheten. Mina nya snygga jättesköna ridbyxor från Equestrian Stockholm med helskodd silikon. 
Donnen i sina nya snygga svarta benlindor från Eskadron och petrolblå bootsen i crocolack från BR. Och inte att förglömma nya schabraket från Kingsland. Vilka klipp vi gjorde på SIHS. 
Jag ser ut som en pygme bredvid Donnen! I världens snyggaste tröja från Kingsland. 






Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2015-12-07 17:49:09

Equipe har dom bästa & skönaste sadlarna enligt mig 😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela