whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tidigt morgonpass

Publicerad 2015-12-13 08:04:18 i

Klev upp okristligt tidigt idag för att rida eftersom bilen hade andra planer idag så nu ligger jag här på kökssoffan med tända ljus och njuter av lugnet. 

Donnen jobbade fantastiskt bra. Han gillar verkligen Equipe Olympian så det får nog bli en sån. Jag började ett tag tro att jag mist min ridkänsla men nu vet jag att det bara var sadeln. Vi försöker hitta tillbaka till lugnet, smidigheten och bärigheten och koncentrerar oss på att bygga styrka nu. Det känns bättre igen för framtiden. 

Imorse hade jag för övrigt inget lyse på finkan men min fantastiska Donnen har sånt förtroende för mig att han snällt kliver in i en kolmörk finka. Älskar den hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela