whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Väderomslag...

Publicerad 2015-02-06 08:52:00 i

I förrgårvar det -25. Igår -20. Imorse när jag klev upp för,att åka till ridhuset var det +grader och storm. När jag kom tillbaka till stallet hade det tinat en decimeter och var 5 grader varmt. Det vart jättehalt och var ganska spännande påväg tillbaka... 

Idag hade vi fullt fokus trots att ridhusdörren blåste upp och jag är mycket nöjd med dagens pass. Vi tränade övergångar galopp-skritt-galopp och att trampa lite i traven och aktivera bakdelen och få upp framdelen genom mycket övergångar och sluta på diagonalen. Och vi hittade en ny växel i ökade traven. 


Fick en ny kavaj av min snälla mamma. Halva reapriset. 

Köpt en bagagnad tävlingsblus för 50 kr. Kingsland. It's all about the details. 

Donnen i höstas. Fiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela