whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Morgonpigg

Publicerad 2015-01-27 05:48:05 i

Igår klev jag upp jättetidigt och lastade Donnen och for till ridhusetför att hinna rida och vara hemma igen till 6.30 då pappa går till jobbet. Jag har enormt stöd av min familj vilket underlättar mycket. 
Vi tränade galopp-skritt och Donnen gjorde bra ifrån sig och jag kan nu ganska enkelt få honom ifräscha ttraven och kvicka galoppbakben vilket bådar gott då jag anmält oss till första tävlingen om tre veckor hemma på klubben. Vi ska debutera MSVC1. 

Om fyra veckor är vi nästan påväg till Lysekil för att hälsa på min coach Marianne och hennes familj på Stuteri Light (stuterilight.se). Vi ska även gå två hela dagar på Gothenburghorseshow. och se världsklass dressyr två dagar tack vare Maria från Toricenter. Det kommer bli fantastiskt!!! 
Jag har sån tur som har så fantastiska människor och djur ikring mig<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela