whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Planer

Publicerad 2015-01-23 09:42:13 i

Jobbar inte idag utan sitter och funderar på hur jag ska fortsätta finansiera mitt hästeri. Jag siktar högt. Jag vill gå hela vägen. Donnen har kapacitet för det. Jag behöver träna mer. Tävla mer. Vilket innebär åka längre och bo över. Vilket kostar mer pengar. Jag behöver ett nytt kandar. Ett PS då Donnen går så bra på det. Jag behöver också bett till det. Sprenger älskar Donnen. Mer pengar.. Behöver två par nya vita ridbyxor i storlek 36 då jag gått upp i vikt. Klädsamt säger vissa men tråkigt för min plånbok. Behöver ett till schabrak att tävla i. Allt kostar pengar men det är det roligaste jag vet. 
Så nu letar jag sponsorer. Skrivit flera mail idag och hoppas att något av dom leder någonstans. 

Därför kommer jag nu börja erbjuda träningar i dressyr och mentalträning. Jag lägger stor vikt vid mentalträning själv då det är så viktigt i ridningen då vi sitter på en levande häst som känner av oss så väl. Det kan även röra hopprädsla eller något annat vi tycker känns otäckt. Det är dessutom en sport som är tuff mentalt eftersom man är ganska bra på att kritisera och se ner på i ridsporten tyvärr. Jag har själv gått igenom detta och tagit mig dit jag är idag med hjälp av mental träning. 
Jag är inte låst utan kan förflytta mig hem till ditt stall. 
Välkommen med din förfrågan till [email protected] 

Ser fram emot DIN anmälan! 


Det ska vara roligt att tävla!

Kommentarer

Postat av: Emely

Publicerad 2015-01-23 10:49:45

Roligt att läsa! Bara att satsa och kämpa på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela