whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Wow!

Publicerad 2015-01-31 13:27:40 i

Red min Donnen ute efter "min" väg och wow va han gick. Trampade lite och fram i ökad trav och snabbt samla och trampa varvat med skolorna. Sen var det bara att sitta av. Varför slita när han gör det jag ber om perfekt? Allt går ju att förbättra men nu var det så perfekt det kan bli för närvarande. Sken som en sol när jag red:-D 
Tränade att tänka vad jag ska göra innan jag lägger så mycket hjälper. Ofta upptäcker man att det inte behövs så mycket. Hästar är känsliga djur. Det hör också till den mentala träningen som jag är inriktad på. Det gör skillnad. Boka gärna ett pass med mig speciellt nu inför tävlingssäsongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela