whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Ljuset närmar sig!

Publicerad 2015-06-30 12:59:51 i

Den efterlängtade dagen närmar sig, dagen jag får sitta upp i sadeln igen :-D Jag längtar så jag håller på att spricka! Vi har även anmält till tävling och träningar vilket känns underbart! Tömkörningen fungerar nu bättre då jag fick tips av Jennifer på annan tömsättning för att han inte skulle kunna bralla iväg. Nu tappar vi inte yttersidan trots att det blir jobbigt och vi kan böja igenom högersidan ordentligt ändå. 

Jag har även hunnit åka med på tävling och det var jättekul att träffa allt folk och Vara i tävlingsatmosfären. Ännu roligare när Caroline som jag groomade till dessutom blev placerad i samtliga starter. 
Dessutom red min Teamkompis Felicia det bästa resultatet hittills även på papperet. Superfina var dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela