whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Ok, jag erkänner...

Publicerad 2015-06-14 12:35:40 i

Jag erkänner att jag är lite mer medtagen efter operationen än vad jag trodde. Jag får ofta lågt blodtryck så jag måste lägga mig ner så jag inte svimmar. Också har jag förutom på magen även ont på huden på hela kroppen. Jag är otroligt trött och orkar inte alls det jag tänkt. Jag lyssnar på läkarna och tar det lungt. Jag har iallafall själavård då hästarna är hemma och det gör gott att ha Donnens stora huvud att krama om. Han är minsann one of a kind och en riktig gentleman som verkar förstå att man måste vara försiktig med matte <3 

Igår var det inget regn och jag kunde sitta ute lite och den här lille sädesärlan måste ju vara en gammal vän som är pånyttfödd till fågel. Den är nästan tam. 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-06-15 18:04:13

Vila allt du kan! Krya på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela