whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Inte bästa veckan...

Publicerad 2015-03-15 08:38:01 i

Igår lyckades jag ta mig upp på Donnen så det inte gjorde lika ont i magen som på fredagen efter ultraljudet. Det kändes bra ända tills vi började trava och jag var glad att jag inte åkte och tävlade. Det gör för ont för att rida på helt enkelt så nu tränar vi mer på horsemanship och frihetsdressyr. Det är väldigt roligt med Donnen så vi får väl hålla på med det och tömköra nu framöver ett tag. 

Igår var en mysig dag och jag gick på byn med min svägerska Christine och var lite smakråd. Sen var vi uppe hos hela familjen och åt och det var så mysigt. Fick min utväxt blekt också. Tyvärr lyckades jag bita sönder en framtand... Blir så trött. Denna vecka alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela