whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Massage

Publicerad 2015-03-05 16:59:31 i

Det är viktigt att ha ett bra team runt sig. Jag har min fantastiska tränare Sara, min superduktiga hästmassör Ulrika och världens bästa hästskötare Katarina. Plus alla andra som peppar mig och står bakom mig och hjälper mig. Igår var Ulrika ut och masserade och körde lite laser på Donnen. Han hade de vanliga stumma ställena och ett nytt stumt ställe vid ryggraden vilket troligen beror på att han återigen breddat sig över ryggen så han behöver verkligen inte fårskinnspadden under sadeln nu.
Jag brukar ta en sådan bild en gång i månaden för att ha lite koll på hans kropp. Det är ju lätt att bli hemmablind när man ser dom varje dag. 
Ulrika är ju också sadelutprovare och hade med denna snygga Tekna som Dingla fick prova. 
Idag fick jag och Donnen sällskap ut i skogen av Ida och Dingla. Längesen hon ville rida. Vem vet, hon kanske fick inspiration i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela