whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sjukt besviken!

Publicerad 2015-03-13 13:41:44 i

Veckan inleddes med magsjuka och nu har min ömma knöl i magen förvärrats så pass läkaren avrådde mig från ansträngning tills man vet vad det är och jag blev sjukskriven på 100%. 
Detta innebär att det inte blir något tävlat i helgen. Det har kanske inte varit bästa förberedelserna men jag lyckades ändå pallra mig upp på fina Donnen och öva lite hemma men, utan att kunna räta på mig och inte rida särskilt länge och sen knappt ta mig av. Så jag är sjukt besviken. Man lägger ner så mycket tid och pengar också blir det inte av. Men Donnen är iaf fin att rida. Det är nästan som att han känner att matte är dålig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela