whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Snö

Publicerad 2015-11-14 14:22:11 i

Nu har vi snö. Allt blir renare men allt annat som kommer med kyla är lite tråkigt. Halka och saker fryser fast osv. Väldigt halt igår och en trafikolycka på vägen hem. Här hemma är det riktigt snöföre och Ivve har åkt skidor och pulka och skottade redan igår kväll. Lyckan är total och jag blev väckt vid 5 imorse för att gå ut i snön 😜 


Donnen har fått vila lite i veckan men idag travade vi bommar och tränade på att ändra formen och byten. Sistnämnda gick inget vidare. Jag behöver Bo. Han var övertygad om att det inte var något problem. Jag hör bara Bos ord i öronen när det blir ett dåligt byte, ett bestämt, -Igen! 
Jag och Donnen med Bo i lokala tidningen. Såklart i snyggaste jackan från Uhip. 

Jag ska byta stövlar så nu säljer jag mina skönheter.

Inte använda ett år ens och pedant skötta.

Legat i kökssoffan ett tag och druckit te, oboy och ostkrokar och kollat upp exakt när min gamla coach och tränare Marianne debuterar Grand Prix i em. Bäst att Equipe inte hänger sig eller nåt😀 

Haft en lektion idag och ska snart börja knata bort till ridhuset och ha en till. Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela