whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Bo Jenå

Publicerad 2015-10-31 18:11:53 i

Två dagar har jag och Donnen tränat för Bo Jenå på Frösö Hästgård.  Han var väldigt nogrann med vägar, hjälpernas inverkan och att Donnen skulle vara uppe och framme. Och det blev han minsann. Bosse krävde mycket högre form än jag är van och pressade oss till max. Mycket öppna och tvär sluta på linje från St Georg. Skänkelvikning mot sargen och rejält tempo och va bra det blev. Riktigt mördarpass men wow! Skulle behöva detta oftare än två gånger om år. 
Mycket öppna och mycket fram fick jag rida.
Donnen har fått en helt annan trav och jag en bättre sits. 

Teamet har fått hem nya jackor från Uhip. De är snygga, varma, sköna och funktionella. Tål lite regn och har smarta funktioner såsom handvärmare som finns i infällt i jackan och är perfekta om man glömt handskarna eller inte vill ha några. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela