whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tävling igen.

Publicerad 2015-09-13 21:45:38 i

Idag packade vi in oss i bil och finka och for till Kramfors och tävlade. Idag spännade vi bågen ytterligare och Donnen blev väldigt fin uppe och framme men också busig. Fick miss i enkla bytena, omslag i förvända galoppen och kröp ihop i skolorna också galopp ist för trav innan sista uppridningen. Men han va fin! Jag måste dock hitta ett sätt att äta även fast jag är nervös. Startade halv två och när jag var inne på banan fick jag slut på krut och drt är inte bra. 
Jennifer groomade och hade full koll på allt. Jag va nervös och höll på att lasta ur utan att tränsa!? Hon var iaf nöjd med oss och det kom fram folk som berömde min fina Donnen och ritten och min ridning så det var inte bara vi som blev förvånad över våra låga procent. Vinnaren fick 57,XX % och vi fick 55,XX% och vi var inte sist. Bryt ihop och kom igen. 
Tack för att du är med Jennifer! 

Igår hade vi teamträff hos Karin och det var mycket trevligt. Full av inspiration och planer för hösten nu! 

Ikväll blev det lektioner och nu ligger jag och lilleman i sängen och äter choklad och dricker mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela