whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sjuk

Publicerad 2016-02-03 16:52:32 i

Jag är sjuk. Influensa eller nåt. Ont i kroppen och hosta och fy va ont i huvudet jag har. Vilat nästan hela em faktiskt. 

I helgen var vi på John Hickey clinic på Alnö när Karin ändå skulle lämna en häst. Han hade en hel del bra saker men jag propsar nog ändå på att han red slarvigt. Men han var noga med rakriktning och att 80 % av prestationen sitter i huvudet. Vikten av mental träning är stor. 


Hästarna har vilat lite efter vaccination men nu är vi igång igen. Jättepigg Donnen och det är jättekul även om det är lite för mycket ibland.
Vi har pulsat snö.

Och tränat i ridhuset. 

I helgen träffade jag mina fina vänner och firade födelsedag. Älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela