whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Bruksprov forts

Publicerad 2016-03-12 22:45:02 i

Idag har vi varit med på bruksprovträff och fått lyssna och ställa frågor till expertkommentatorer i hoppning och dressyr och det var otroligt lärorikt men framförallt bekräftades min röda tråd och tycke vad gäller taktmässighet mm. 
Den här var jag väldigt förtjust i så hade jag haft 500 000+ på kontot så hade han fått åka med hem.




Hip Hop avtackades och jag minns när jag som liten såg honom tillsammans med Maria Gretzer på banan.

Den fina hingsten Sibelius var med i hingstklass. 

En fjäril på läktaren. Vårtecken. Har missat ta kort på storkarna som bor på taken på Flyinges anläggning. 

Vi tog ridvägen till kvällens middag i chefsbostaden på Flyinge 😁

Fint med marsaller. 

Karin och ett gammalt schabrak.

Fina möbler och fina rum i chefsbostaden. 

Nu har vi satt våra spår på Flyinge 😁 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela