whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tävling och träning

Publicerad 2016-05-16 20:51:39 i

För en vecka sedan tävlade styrde jag och Donnen runt en en MSV C. Han har ju varit busig och bytt galopp och studsat runt så det var verkligen låga förväntningar och hade det varit längre att åka hade jag inte åkt. Men det är bra träning att tävla och nog vart det nåt galoppombyte mm som inte ingick i programmet och vi landade på 63, XX % Också fick jag vara stand in för min teamkompis Felicia som blev delad fyra med sin fina Baby. 



Sen red jag med Donnen för Bo Jenå nåndag-tisdag och det gav otroligt mycket som vanligt. Donnen känns fantastisk att rida 😁  Nästa vecka ska vi upp till Skellefteå på clinic och tränarutbildning och för Bosse i dagarna två. Ska bli jättekul!  
En från värmningen. 


Igår var jag hos Karin på söndagsträning. Jag hade både gamla och nya ekipage och det var som vanligt jättetrevligt! 

Karin med hennes fina Lillan. 


En lycklig Donnen har haft lite semester och ätit gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela