whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Whinney

Publicerad 2012-02-18 22:57:01 i Hästar,

Idag följde pappa med mig och barnen till Whinney. Vi packade finkan med lite gran och Whinney blev glad för det:) Pappa hjälpte mig flytta tunga foderbordet till hennes hage och skruvade lite åt mig. Borstade och myste med min pärla. Åh va jag längtar ha hästarna hemma. Hon är ju skön, Lina stönade och hotade att bita då man passerar hennes hage nära för all snö men Whinney brydde sig inte ens?! Hade även med spån och tog med en "inte klättra platta" till finkan hem som Katarina lånat. Whinney har inte en muskel på kroppen och börjar för första gången se ut som en gammhäst. Min fina tjej.

Kommentarer

Postat av: elinpalmqvist.blogg.se

Publicerad 2012-03-04 19:53:14

Har du ingen bild på henne? ;-)

Postat av: A-C

Publicerad 2012-03-04 20:21:02

Kolla på december så finns det också finns det på fejjan. Hon är mörkbrun.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela