whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sommar!!!!

Publicerad 2013-05-19 12:10:04 i

Äh vilket underbart väder vi har nu. Önskar det alltid var såhär varmt och härligt. Jobbat en hel del den här veckan. Sovit som minst 3 timmar en natt men nu börjar jag bli människa igen.

Igår jobbade jag och Ida-Jane hårt med landet och målade pallkragarna vita och med hjälp av pappa och lillebror senare så vart det nästan klart.

Ida cyklade en bra bit igår och jag sprang och peppade i uppförsbackarna så folk tror väl jag försöker ta fram en elitcyklist! Haha!

Tog lite fina bilder också men datorn är trött på dom kommer nog inte upp här.

Ida red Dingla barbacka och höll på att ramla av några gånger men hon ville ändå trava mera. Det är bra!
Samma här med mina instruktioner men elitryttare ska hon ju bli! Fram med magen!


Champagne frukost igår:)


Hoppas lyckas bättre med det här inlägget än tidigare som försvann men va sen ute ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela