whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

30 år..

Publicerad 2014-03-29 21:11:06 i Hästar,

...fyllde jag i veckan så idag har vi haft det sista av tre kalas så nu har alla nära firat mig och jag har fått jättefina presenter och jag har sån tur att jag har en så fin familj och fina vänner. Så nu blir det nya stövlar och kavaj att tävla i. Jag fick även ett tävlingsskåp att ha när jag åker mellan Krokom och gården här så nu är det alltid packat och klart så det är lite lättare.



Mamma var med till ridhuset häromdagen och hon har inte sett mig rida Donnen sen november och tyckte han stärkt sig bra så det va kul.


Idag har vi ridit ut i solen och värmen och sen ville Vincent rida också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela