whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Dressyreliten...

Publicerad 2014-03-02 11:43:18 i Hästar,

..har vi tittat på i helgen och gått på mässan och shoppat. Donne har fått täcken och ett lackträns, en leksak och nya skydd. Jag har köpt mig och Ida jackor också köpte jag sprenger sporrar som ska hålla bättre då jag ofta glömmer dom på då jag mockar och springer i stallet och då får dom lätt hårda kanter.















Katarina och Maria var fina i håret.


Även jag tyckte nog Ida som tog den här bilden.





Mamma och Marianne tittar intresserat på duktiga hästar och ryttare.


Marianne köpte Vilja ett fint kandar från PS. Ska bli intressant att höra om hon känner skillnad.


Nu är vi påväg hem efter en super helg i på Stuteri Light i Lysekil. Längtar redan tillbaka ochh hoppas jag har med Donne nästa gång:)

Tack för att vi alltid är så välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela