whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Byten...

Publicerad 2014-11-08 08:32:08 i

Vi har haft några dar paus i träningen för Donnens del då jag känner att vi kört fast lite i bytena. Men jag har samlat energi och inspiration så igår hittade jag lite fler knappar på honom så vi fick äntligen till bytena i svåra varvet. Flyttar diagonalen så han är förberedd och så är det bara att lägga till byteshjälpen. Lätta varvet måste jag skynda mig att byta innan han gör det själv. 

Idag ska vi skritta i skogen och träna att lyfta benen. Sen ska vi åka på jubileums show på klubben då den firar 30 år sen. Tänk att det var en sisådär 13 år sen som jag började vara där på praktik och småtjejerna som va i stallet har blivit stor. Min granne Jennifers dotter har jag haft på dagis och Amanda kör förbi i raggarbilen ibland och Madde som jag inte kopplade var den Madde som jag tävlar med:-) Konstigt att inte jag blivit äldre...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2014-11-08 08:57:14


Haha, vad kul att du trodde att jag inte var "den Madde" ;)

Ha så kul ikväll!

Postat av: anette

Publicerad 2014-11-08 15:43:21

Man är ju inte äldre än man gör sej :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela