whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Semester

Publicerad 2015-09-23 15:51:09 i

Vi har haft semester på Rhodos och ikväll åker vi hem. Det har varit jättefint väder men även regn och det värsta åskväder jag någonsin varit med om. Jag har blivit klämd i en hiss och idag blev även Ida klämd i en hiss och sen kom det en tromb vid poolen som lyfte solsängar, parasoll och folks behörigheter högt upp i luften och jag lyckades precis skydda Ida från en solsäng. Otäckt! I övrigt har det varit jättehärligt. 

Utsikten från balkongen. 
Borgen i gamla stan tyckte Vincent var jättespännande. 
Häftigt tak på riddarnas gata.

Havet är så vackert! 
Stora fartyg i Rhodos hamn.

På promme i snyggaste linnet. #falsterbocollection 

Tack mamma och pappa och Jennifer för hundpassning, hästpassning och gårdspassning. Utan er hade jag inte kunnat åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela