whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Oren och vattkoppor

Publicerad 2012-03-16 09:03:59 i Hästar,

Igår travade jag Wilbur 15 min runt fyrkanten och sista varvet kändes han oren i, såklart vänster varv då det är höger fram som har balltramp... Kändes inge vidare och jag tyckte nog svullnaden var värre igår kväll men han hade ju stått inne några timmar jämfört med sist så det går väl inte att jämföra och han blir bättre efter att han gått också så det är ju bra. Va helt ok i förrgår så jag vart lite besviken. Hoppas få en plats för Mats nästa helg och det går ju inte om han inte är bra.

Innan jag for till stallet så skulle jag bada barnen och när jag drog av tröjan av Vincent var han full i röda prickar. Andra gången på kort tid som vattkoppor går på dagis men denna gången klarade vi oss inte. Så jag är hemma och VABar eftersom Micke är borta. Hoppas Ida får det på en gång så det blir överstökat. 

6 grader varmt ute men det blåser. Men solen skiner så snön tinar och jag ska självklart ut och njuta av det med lilleman och hundarna. Förutom städ, tvätt och disk så ska jag även läsa lite Ridsport som jag fick med från bästa Marianne och Kent Björk och fortsätta uppdatera mig i TRs ändringar inför säsongen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela