whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Ohästigt

Publicerad 2015-04-04 16:51:46 i

Idag klev jag som vanligt upp tidigt och gick ut i pyjamasen och släppte ut hästarna och mockade. Jag Kommer va här hemma nu ett tag i väntan på min op. Det är lite lättare med hästarna hemma nu. Donnen skadar sig en del just nu med balltramp, repat skenben, liggsår på hasen(fast han har massa spån så måste Lägga in gummimatta) också har han ett sår på rumpan till höger om svansen och eftersom svanssnöret på täcket gått sönder Så måste han fastnat på nåt vis. Så nu är det skydd runt om med boots och salva överallt. 
Jag längtar upp i sadeln men är rätt klen. Suttit i en stol i solen och sen legat i badet. Skotrar och grilla och väldigt lite häst i påsk.
Tur min sambo och resten har lite energi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela