whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Julstädning

Publicerad 2015-12-18 05:35:11 i

VAB då min son gjort illa sig så jag tog och rev ut sadelkammaren här hemma så nu kommer jag fara och dela ut julklappar hihi. Slängde mycket faktiskt men det som aldrig används ska bort så jag får plats med det som faktiskt används. 

Har en hel del projekt framöver och jag försöker planera lagom så det inte blir för mycket vilket det lätt blir eftersom jag vill så mycket. 

Donnen får sin nya sadel så jag hoppas vi tar oss fram till MSV A kval nästa år. Bytena som behövs jobbas med mycket...  Allt som behövs jobbas med mycket men det blev så mycket lättare med nya sadeln så jag är positiv igen och ser verkligen fram emot nästa år. Nu ska jag istället fortsätta njuta av att jag har mindre press på mig eftersom det inte är tävlingssäsong. 

Det viktigaste är att det ska vara roligt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela