whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

I soffan...

Publicerad 2015-06-04 09:23:43 i

Ja det verkar ju vara min Plats nu för tiden, soffan, halvliggande för då gör det minst ont. Jag är otroligt trött. Det går inte att lyssna på en avslappningsövning utan att somna och vakna en timme senare. Trött. Dåsig av smärtstillande, ibland mycket dåsig. Men nog om det. Om 7 dagar är jag förhoppningsvis nyopererad nu. Sen vänder det:-) 

Jag har mycket på mitt bord nu som jag vill utveckla vidare. Mitt team Jämtdressage och mina andra sidoprojekt. Också ska jag och Donnen förhoppningsvis på träningsläger och Ut på tävlingsbanorna igen. 

Längtar!

Kommentarer

Postat av: Annelie Keyser

Publicerad 2015-06-14 14:24:43

Hoppas du är lite piggare nu ❤️ Nu vart jag ju så nyfiken på team jämtdressage och vad det är 😉 kram Annelie Keyser

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela