whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Flygande sluta

Publicerad 2012-08-15 23:14:00 i Hästar,

Idag har vi tränat för duktiga Ingela i ridhuset. Ingela har varit med länge och känner oss väl och det var jättekul! Jag förstog att Whinney skulle tycka det var jobbigare inomhus men vi löste det fint och jag vart påmind om hur lätt det är att rida henne när jag inte gör så mycket utan bara rätt. Fick riktigt bra känsla idag. Whinney bjuder in i sluta i mellantrav så fort hon får chansen och är så överambitiös så eftersom hon är så rutinerad så får hon göra sina skolor medans vi slipar ist för att harva på en volt. Hon flög fram i slutorna, haha! Och tyckte det var kul:) Jag längtar redan till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela