whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Fredag den 13e

Publicerad 2012-01-13 10:32:57 i Hästar,

Haft bloggtorka en tid. Ibland är det lite extra jobbigt när det inte går som tänkt men livet går vidare och vill man så kan man.
Var påväg till ridhuset igår men var nöjd att jag i överhuvutaget tog mig till stallet för drivorna på vägen var inte att leka med. Har en super bil men när jag isf kl 23 skulle lastat och åkt från ridhuset mot stallet igen alldeles själv så fega jag ur. Körde ist upp hö och gran till hästarna. Kul för dom att ha något att göra idag i blåsten. Tränar Wilbur att lära sig stå kvar i boxen trots att dörren är öppen. Gick det lära Whinney som sprang över en så fort man öppnade dörren så kan nog Wilbur också. Går riktigt bra faktiskt:)
Blir ingen start på klubben då jag redan var bokad på middag och revy i stan när proppen kom ut:(

Inskolning på dagis och i mitten på nästa vecka börjar jag jobba igen. Ska bli skönt men tidiga mornar och sena kvällar gruvar jag lite.

Har inte fått några foton ännu så jag ska sätta ihop det lilla jag har så ska jag nog lyckas sammanfatta gångna året.

Jag vill även tacka alla som röstade på mitt bidrag i Horze-tävlingen! Tyvärr vann jag inte men är man inte med har man heller ingen chans:) Det kunde varit jag!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-01-13 10:49:36

Har inte funnit bilderna ännu, måste gå igenom en backup och se om de finns kvar där, men de är många bilder så de tar tid...

Har tyvärr lite köriga kvällar men bilderna kommer, om de finnes kvar

Postat av: A-C

Publicerad 2012-01-13 11:10:38

Vet du har mycket. Inte bara från dig jag väntar bilder:) det blir när det blir.

Postat av: Marianne

Publicerad 2012-01-13 20:14:35

Vad synd att det inte blev någon tävling då, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela