whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Färdig ridet...

Publicerad 2013-04-06 07:07:15 i

..på Whinney iaf. Hon kändes fin men så får hon kramp eller så kläms/låses något i ryggen och hon skjuter en hårt. Pang i min rygg och det är inte heller bra. Men jag satt kvar nu också. Vi hade redan diskuterat med veterinären att det var sista försöket pga av hennes höga ålder och hon är ju min pärla, ingen robot. Hon förtjänar en fin pension som gårdshäst och hålla ordning i hagen, promenera och bli klappad på är hennes agenda framöver sålänge hon inte verkar ha ont i vila.
Så nu ska jag inte rida i april så min rygg får läka lite. Men som jag saknar det!




När jag funderat klart på om jag vill ha ett halvblod eller en PRE och hunnit klart med stallet så jag har plats så ska jag på jakt efter en ny häst till mig som är lite lättare att rida än Whinney. Tipsa mig gärna!

Jag har även hunnit fira födelsedag då jag blev ett år närmare 30. Det var mycket trevligt med främmande och fina presenter:)

Igår kväll hade vi mys med hästarna hela familjen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela