whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Theresa träning..

Publicerad 2013-04-13 16:13:27 i

..har jag och Ida-Jane tittat på idag. Fick prata häst och titta på duktiga ekipage så det var trevligt. Sen sprang vi hela vägen tillbaks till oss och halva backen ner till byn. Gick ner och besökte några affärer och åt. Det blev en pizza, en bit åttondelskaka och solbrillor till Ida innan vi vände hemåt igen.


Jag har haft jättejobbigt med ryggen nu några dagar och tvingats ta starkare tabletter som jag mår så illa av så det har varit tunga dagar. Men idag känns det bättre så nu blir det sit-ups och lite andra övningar också.
Ska ju få rida lite när vi åker ner till Lyse inför Gbg Hs så må ju hålla mig i trim och inte ha så ont till dess:) Börjat göra en lista inför Eurohorse mässan!

För övrigt har min duktiga "gamla" tränare Marianne blivit antagen till ett dressyrprojekt där hon kommer träna för Charlott Haid Bondegaard! Wow och grattis säger jag! Rätt stort att hon ska rida lag-SM också:) Härligt med en sån inspiration i mitt liv:)

Men så tränar hon i ur och skur också.

Nu ska jag fortsätta leta efter en rockard, bröstsele och sadel till våran shettis.

Bjuder på lite bilder ifrån veckan..






Också en på fina buketten med lösblommor jag fick av min farbror.









Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-04-13 21:01:00

Kul med bilder och döm om min förvåning när jag dök upp på också, kram vi ses snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela